{ Zabun software synchronisatie }

Workflow automatisatie tool

Zabun is een online softwarepakket, gericht op de vastgoedmarkt, waar je onder andere panden, zoekfiches, converties, .... kan beheren.

We mochten een tool ontwikkelen die instaat voor de continue en nauwkeurige synchronisatie van alle panden, binnen de Zabun software omgeving, met de website. Op maat gemaakt zodat deze klant zich geen zorgen meer hoeft te maken of alle panden ook effectief beschikbaar zijn op zijn website. 

Ook converties vanop de website worden doorgepusht naar de Zabun omgeving. Contact aanvragen, aanvraag tot meer info over een specifiek pand, instellen van een zoekopdracht, ... worden direct zichtbaar en beheerbaar binnen de Zabun omgeving.

Technische SEO audit issue example

Synchronisatie features 

  • Dé belangrijkste feature hier is wellicht dat de synchronisatie volautomatisch verloopt volgens een periodiek tijdschema, ingesteld op maat van de klant.
  • De klant kiest zelf welke panden online op de website zichtbaar mogen zijn, en dit vanuit de eigen Zabun omgeving.
  • Informatie zoals omschrijving, foto's, bijlagen, technische info, ... van de panden worden up to date gehouden en dit voor de verschillende actieve talen van de website.
  • Aanvragen vanop de website worden ook doorgepusht naar Zabun zoals contact aanvragen, vraag tot meer info over een specifiek pand, schatting aanvraag en opslaan van een specifieke zoekopdracht.
  • De tool voorziet een gedetailleerde logging zodat er opgevolgd kan worden welke panden op welk tijdstip toegevoegd of aangepast werden.
  • Loopt er iets mis tijdens de synchronisatie, dan worden wij daarvan direct en automatisch op de hoogte gebracht.
  • Er zijn ook scripts aanwezig die de database van de website "gezond" houden en de oude logbestanden verwijderd.

Made with Laravel - Zabun API

Een project in gedachten?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op en we bespreken jouw project bij een kopje koffie.

Contacteer ons